Πώς να χτίσετε ένα πρόγραμμα Loyalty στην εστίαση

Η εστίαση είναι μια από τις επιτυχημένες για ευνόητους λόγους‧ σε ποιόν δεν αρέσει να τρώει και να πίνει? Ωστόσο, με δεκάδες καφέ, μπαράκια και εστιατόρια να βρίσκονται σε κάθε γωνία, ο ανταγωνισμός είναι έντονος. Ένα πρόγραμμα loyalty λοιπόν, θα μπορούσε να αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά στην επιτυχία μιας επιχείρησης.

Λόγω της φύσης των προϊόντων, η επαναγορά τροφίμων και ποτών είναι δεδομένη. Έτσι είτε διαθέτετε φυσικό κατάστημα είτε ηλεκτρονικό, μια στρατηγική loyalty είναι η τέλεια λύση για την παροχή μιας ποιοτικής αγοραστικής εμπειρίας στους πελάτες, κάνοντάς τους να επιστρέφουν ξανά και ξανά.

Καθώς η τιμή των ποτών και των τροφίμων είναι σχετικά χαμηλή, για να βγει κέρδος, η αγορά των προϊόντων πρέπει να γίνεται με μεγάλη συχνότητα. Καθώς μάλιστα οι πελάτες δεν μπορούν να δοκιμάσουν το προϊόν πριν το πάρουν, η επιτυχία εξαρτάτε επίσης σε μεγάλο βαθμό από τους τακτικούς πελάτες που θα προωθήσουν τα προϊόντα σας από στόμα σε στόμα.

Η βιομηχανία ποτών και τροφίμων είναι επίσης μια από τις βιομηχανίες που βασίζεται σε μεγάλο ποσοστό στην εικόνα. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να επιλέξουν μια αψεγάδιαστη κίτρινη μπανάνα παρά μια που είναι ζαρωμένη και καφέ. Η εφαρμογή προγράμματος loyalty  που ανταμείβει τους πελάτες για τη χρήση των social media για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, ανοίγει τη δυνατότητα να επηρεάσουν νέους πελάτες να αγοράσουν τα προϊόντα σας. 

Μαζί με τα social media, τα reviews είναι ακόμα ένας εξαιρετικός τρόπος να αποδείξετε την αξία σας. Οι πιθανοί αγοραστές είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά από ένα κατάστημα που προσφέρει κριτικές πελατών, καθιστώντας τη γνώμη των πελατών σας για τα προϊόντα σας πρωταρχικής σημασίας για την απόκτηση νέων πελατών. 

Μια εξαιρετική ιδέα για την αύξηση του αριθμού των επαναλαμβανόμενων πελατών είναι το να προσφέρετε στους πελάτες σας την ευκαιρία να εξαργυρώσουν τους πόντους loyalty που έχουν μαζέψει σε εκπτώσεις επι τις εκατό. Οι αγοραστές σας θα γοητευτούν με την ιδέα της εξοικονόμησης λεφτών κατά τις αγορές τους και θα μπορείτε να αυξήσετε το ποσό που ξοδεύουν ανά παραγγελία, ενθαρρύνοντάς τους να αγοράσουν περισσότερα για να εξοικονομήσουν περισσότερα. Μερικοί άσοι στο μανίκι δεν έβλαψαν κανέναν!

Συνοπτικά λοιπόν, τι χρειάζεται για να δημιουργηθεί το πλέον αποδοτικό πρόγραμμα loyalty στην εστίαση;

1. Να αναπτύξτε μια στρατηγική που προσφέρει εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στους πελάτες σας. 

2. Να ανταμείβετε τους πελάτες σας όταν προωθούν τα προϊόντα σας στα social media και όταν γράφουν reviews υπογραμμίζοντας τα οφέλη των προϊόντων σας σε πιθανούς πελάτες.

3. Να παρέχετε πολλούς και διαφορετικούς τρόπους για να κερδίζουν πόντους οι πιστοί σας πελάτες.

4. Να προσφέρετε ανταμοιβές που ωθούν τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα λεφτά με κάθε συναλλαγή.

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές και θα είστε απόλυτα εξοπλισμένοι να δημιουργήσετε ένα πρόγραμμα loyalty που θα ζηλέψει ακόμα και η Starbucks!

Share This Post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best