To Booms:connect είναι μια σειρά από online εργαλεία δημιουργίας και διαχείρισης επικοινωνίας marketing. Περιλαμβάνει σύστημα δημιουργίας, διαχείρισης και αποστολής notifications (πακέτο Booms:reward), SMS και Posts (homescreen post ή κουπόνια).
Το Booms:connect ενισχύει τα πλεονεκτήματα του Booms:reward, διαθέτοντας περισσότερα εργαλεία δημιουργίας, διαχείρισης και αποστολής στοχευμένου περιεχομένου στους πελάτες σας.
Προτείνουμε να κάνετε ένα πλάνο, το οποίο θα περιλαμβάνει:
– Τις ενέργειες που θέλετε να επικοινωνήσετε (π.χ. προσφορά, νέα)
– Σε πιο κοινό θέλετε να τις επικοινωνήσετε
– Τη χρονική διάρκεια της ενέργειας
– Ποιο μέσο θα χρησιμοποιήσετε (π.χ. SMS, κουπόνι)
Αυτό μπορείτε να το προγραμματίσετε ανάλογα με τις ανάγκες σας (π.χ. εβδομαδιαίως ή ανά μήνα)Στη συνέχεια, προχωράτε στη δημιουργία κάθε ενέργειας μέσα από την εφαρμογή.Μέσα από τα Στατιστικά, μπορείτε να δείτε την πορεία της κάθε ενέργειας που έχετε πραγματοποιήσει.
Ο Administrator είναι ένα από τα δύο επίπεδα πρόσβασης. Είναι συνήθως ο επιχειρηματίας, ο οποίος έχει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών, στατιστικών και δυνατοτήτων της εφαρμογής, σε αντίθεση με τον Operator, οποίος έχει πρόσβαση σε μέρος τον πληροφοριών και δυνατοτήτων της εφαρμογής.
Ο Operator είναι ένα από τα δύο επίπεδα χρήστη. Συνήθως είναι ο ταμείας που εξυπηρετεί το κατάστημα. Έχει πρόσβαση σε επιλεγμένες πληροφορίες και δυνατότητες σε σχέση με τον administrator.
Όχι. Μόνο ο Administrator έχει τη δυνατότητα να αλάξει τις συνθήκες ανταμοιβής.
Ο Operator βλέπει όλα τα μέλη του καταστήματος στο οποίο ανήκει. Εάν η επιχείρηση έχει περισσότερα από ένα καταστήματα, ο Operator έχει πρόσβαση μόνο στα μέλη του καταστήματος που ανήκει.
Ναι. Τα εργαλεία marketing και των 2 πακέτων δε διατίθενται ανεξάρτητα από τα πακέτα Booms.
Εάν έχετε ήδη το Booms:reward, επικοινωνήστε με τη Booms για να αποκτήσετε πρόσβαση στο Booms:connect. Αν δεν έχετε το Booms:reward, μπορείτε να το αποκτήσετε εδώ
Τα μέλη είναι οι πελάτες τους οποίους έχετε καταχωρήσει στο πρόγραμμα ανταμοιβής σας και συγκεντρώνουν πόντους από την επιχείρησή σας.
Το Balance είναι το σύνολο των πόντων που έχει συλλέξει ο πελάτης, από την αρχή χρήσης του προγράμματος ανταμοιβής, χωρίς να υπολογίζονται οι εξαργυρώσεις.Αυτό το στοιχείο είναι χρήσιμο όταν θέλουμε να δούμε τη συχνότητα και τον όγκο κατανάλωσης του πελάτη σε βάθος χρόνου.
Η εισαγωγή νέου μέλους γίνεται με δύο τρόπους.
1. Από τον Operator εισάγοντας το κινητό του πελάτη στην εφαρμογή.
2. Από τον Administrator, εισάγοντας το κινητό του πελάτη στην εφαρμογή.
3. Από τον πελάτη, μέσω της εφαρμογής DaY
Όχι. Τα στοιχεία του πελάτη μπορεί να τα αλλάξει μόνο ο πελάτης μέσω της εφαρμογής DaY. Ο Operator ή ο Administrator μπορεί να αλλάξει μόνο τον αριθμο της φυσικής κάρτας Loyalty (σε περίπτωση αντικατάστασης της παλιάς και εφόσον υπάρχει).