Το Booms:reward είναι μία online πλατφόρμα επιβράβευσης πελατών (Loyalty). Είναι το εργαλείο που χρειάζεστε για να διατηρήσετε τους πελάτες σας, να προσελκύσετε νέους πελάτες, να συγκεντρώνετε πληροφορίες σχετικά με τις καταναλωτικές τους συνήθειες στην επιχείρησή σας και – όλα αυτά – με τη δυνατότητα να επικοινωνείτε το μήνυμά σας στους πελάτες σας όποτε εσείς θέλετε δωρεάν.
Αφού ολοκληρώσετε την αγορά του προγράμματος, θα λάβετε μέσω e-mail το link και τα προσωπικά σας στοιχεία πρόσβασης στην εφαρμογή. Κάνοντας log in, θα ακολουθήσετε τον online οδηγό για το σετάρισμα της εφαρμογής.
Όχι. Το Booms:reward λειτουργεί ανεξάρτητα από τα ταμειακά σας συστήματα και POS.
Πρόγραμμα είναι οι συνθήκες που ορίζετε εσείς για τις προσφορές ή δώρα ή εκπτώσεις που θα έχουν οι πελάτες σας, ανάλογα με το ύψος των πόντων που έχουν συγκεντρώσει στην επιχείρησή σας π.χ. Με 50 πόντους έκπτωση 10% στην επόμενη αγορά.
Τα notifications (ή αλλιώς push notifications) είναι ηλεκτρονικές ενημερώσεις (φαίνεται ως μήνυμα μέσα από την εφαρμογή DaY που έχει κατεβάσει ο πελάτης). Εσείς επιλέγετε το μήνυμα, την ημερομηνία αποστολής, τους πελάτες που θέλετε να ενημερώσετε. Αποστέλλεται μέσα από την εφαρμογή το μήνυμά σας που μπορεί να αφορά σε προσφορές, εκπτώσεις, υπενθύμιση εξαργύρωσης, κ.α.
Οτιδήποτε θα προκαλέσει τους πελάτες σας να επισκεφτούν την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, προσφορές, εκπτώσεις, αποκλειστικά προνόμια, υπενθύμιση σε όσους έχουν δικαίωμα εξαργύρωσης, τι θα κερδίσουν, νεά προϊόντα / υπηρεσίες…η λίστα είναι ατελείωτη!
Μέσα από τον λογαριασμό σας και την επιλογή Ρυθμίσεις/Καταστήματα, μπορείτε να εισάγετε όσα καταστήματα επιθυμείτε. Εισάγετε ένα κατάστημα τη φορά. Μοναδική προϋπόθεση είναι το πρόγραμμα ανταμοιβής που έχετε δημιουργήσει να είναι κοινό σε όλα τα καταστήματα.
Μπορείτε να σταματήσετε τη χρήση του Booms:reward ανά πάσα στιγμή, χωρίς χρεώση, επικοινωνώντας με τη Booms.
Το πρόγραμμα σας βοηθά
– Να έχετε μια λίστα με όλους τους πελάτες σας και χρήσιμα στοιχεία για τις καταναλωτικές συνήθειές τους στην επιχείρησή σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να οργανώσετε πιο σωστά τη λειτουργία της επιχείρησής σας, να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας δωρεάν μέσω notifications για να προωθήσετε την επιχείρησή σας μέσω των προσφορών/προνομίων.
– Να αποκτήσετε περισσότερους τακτικούς πελάτες, αφού θα τους παρέχετε το κίνητρο να επιλέγουν την επιχείρησή σας.
– Να έχετε ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με ανταγωνιστικές επιχειρήσεις.
Όχι, δε χρειάζεται να τυπώσετε κάρτες. Η εφαρμογή είναι Online και όλη η διαδικασία καταγραφής/εξαργύρωσης πόντων γίνεται ηλεκτρονικά.Εφόσον επιθυμείτε, υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης καρτών Loyalaty με το λογότυπο της επιχείρησής σας, επικοινωνώντας με τη Booms. Το κόστος αγοράς και εκτύπωσης των καρτών δεν περιλαμβάνεται στο πακέτο.
Ο Administrator είναι ένα από τα δύο επίπεδα πρόσβασης. Είναι συνήθως ο επιχειρηματίας, ο οποίος έχει πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών, στατιστικών και δυνατοτήτων της εφαρμογής, σε αντίθεση με τον Operator, οποίος έχει πρόσβαση σε μέρος τον πληροφοριών και δυνατοτήτων της εφαρμογής.
Ο Operator είναι ένα από τα δύο επίπεδα χρήστη. Συνήθως είναι ο ταμείας που εξυπηρετεί το κατάστημα. Έχει πρόσβαση σε επιλεγμένες πληροφορίες και δυνατότητες σε σχέση με τον administrator.
Όχι. Μόνο ο Administrator έχει τη δυνατότητα να αλάξει τις συνθήκες ανταμοιβής.
Ο Operator βλέπει όλα τα μέλη του καταστήματος στο οποίο ανήκει. Εάν η επιχείρηση έχει περισσότερα από ένα καταστήματα, ο Operator έχει πρόσβαση μόνο στα μέλη του καταστήματος που ανήκει.
Τα oφέλη είναι πολλαπλά. Το Booms:reward είναι το εργαλείο που βοηθά κάθε επιχειρηματία να διατηρήσει το πελατολόγιό του, προσελκύσει νέους πελάτες και συνολικά να αυξηθεί η κατανάλωση στην επιχείρησή του.
Το Booms:Reward είναι ένα web application (εφαρμογή). Λειτουργεί μέσω internet από οποιαδήποτε συσκευή (κινητό, υπολογιστή ή tablet) από οπουδήποτε βρίσκεστε και έχετε σύνδεση στο internet. Δε χρειάζεται να προμηθευτείτε ειδική συσκευή ή να εγκαταστήσετε κάποιο επιπλέον πρόγραμμα. Κάνετε log in στην εφαρμογή, σετάρετε τον λογαριασμό σας και είστε έτοιμοι να το χρησιμοποιήσετε.
Όχι. Το Booms:reward είναι μία web based (online) cloud πλατφόρμα, συνεπώς δε χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός. Το μόνο απαραίτητο είναι σύνδεση internet και μπορείτε να το χρησιμοποιείτε από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιείτε την εφαρμογή για όσο διάστημα επιθυμείτε. Ωστόσο, όσο μεγαλύτερο το διάστημα, τόσο μεγαλύτερα τα ωφέλη για την επιχείρησή σας, αφού με τον καιρό όλο και περισσότεροι πελάτες θα καταγράφονται στο πελατολόγιό σας.
Ναι. Μπορείτε να αλλάζετε το πρόγραμμα ανταμοιβής όποτε θέλετε μέσα από την επιλογή: Ρυθμίσεις/Πρόγραμμα.
Η ανταμοιβή που προσφέρετε στους πελάτες σας μπορεί να είναι έκπτωση ή δωρεάν προϊόν ή υπηρεσία. Κύριος στόχος του προγράμματος είναι να διατηρήσετε τους πελάτες σας, οπότε μπορείτε να δημιουργήσετε το κατάλληλο για εσάς πρόγραμμα, ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις τους.
Ναι. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη Booms για να σχεδιάσουμε μαζί το πρόγραμμα ανταμοιβής σας. Η δημιουργία του προγράμματος δεν περιλαμβάνεται στο κόστος του πακέτου.
Με την απόκτηση του Booms:reward, θα λάβετε υλικό σήμανσης της υπηρεσίας για το κατάστημά σας, σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή. Το υλικό είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ενημερωθούν οι πελάτες σας για τη νέα υπηρεσία. Πιο αναλυτικά, περιλαμβάνει:
-Αφίσα Α4
-Facebook post
-Web banner
-Μονόφυλλο Α5
Σε κάθε περίπτωση, προτείνουμε να ενημερώνετε κάθε πελάτη για τη νέα υπηρεσία και για τα oφέλη που θα έχει με αυτή.
Εγγράφοντας κάθε πελάτη στο Booms:reward, τον ενημερώνετε να κατεβάσει τη δωρεάν εφαρμογή DaY μέσα από την οποία ενημερώνεται για τους πόντους που έχει συγκεντρώσει, για το πρόγραμμα ανταμοιβής σας και λαμβάνει τα notifications που αποστέλετε.
Τα μέλη είναι οι πελάτες τους οποίους έχετε καταχωρήσει στο πρόγραμμα ανταμοιβής σας και συγκεντρώνουν πόντους από την επιχείρησή σας.
Το Balance είναι το σύνολο των πόντων που έχει συλλέξει ο πελάτης, από την αρχή χρήσης του προγράμματος ανταμοιβής, χωρίς να υπολογίζονται οι εξαργυρώσεις.Αυτό το στοιχείο είναι χρήσιμο όταν θέλουμε να δούμε τη συχνότητα και τον όγκο κατανάλωσης του πελάτη σε βάθος χρόνου.
Η εισαγωγή νέου μέλους γίνεται με δύο τρόπους.
1. Από τον Operator εισάγοντας το κινητό του πελάτη στην εφαρμογή.
2. Από τον Administrator, εισάγοντας το κινητό του πελάτη στην εφαρμογή.
3. Από τον πελάτη, μέσω της εφαρμογής DaY
Όχι. Τα στοιχεία του πελάτη μπορεί να τα αλλάξει μόνο ο πελάτης μέσω της εφαρμογής DaY. Ο Operator ή ο Administrator μπορεί να αλλάξει μόνο τον αριθμο της φυσικής κάρτας Loyalty (σε περίπτωση αντικατάστασης της παλιάς και εφόσον υπάρχει).